Trafikselskabet, kundeservice og billettering

Vi har pt. ingen hold på dette kursus. Hvis du skriver dig op via kursusagenten, får du besked, når vi opretter nye hold.
Kursuspris
Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende:
DKK 416,00
Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige):
DKK 1.551,50
Info om fag
48900 - Trafikselskabet, kundeservice og billettering

Målgruppe: Uddannelsen henvender sig til personer, der opfylder kravene til erhvervsmæssig personbefordring med bus og som har eller søger arbejde som bybus- og/eller rutebilchauffør.

Beskrivelse: Deltageren har, efter gennemført uddannelse, kendskab til organisationsstruktur for områdets trafikselskab og kender de gældende kvalitetskrav, der stilles til vognmænd og chauffører i den kollektive trafik. På denne baggrund kan deltageren:

- Selvstændigt foretage normalt forekommende arbejdsopgaver som fører af rutebil.
- Gennemføre god og kompetent kundebetjening
- Foretage korrekt afregning over for busselskabet

Deltageren kan, på baggrund af sit kendskab til de kvalitetskrav, der stilles til vognmænd og chauffører, udføre følgende opgaver i forbindelse med sit arbejde som rutebuschauffør i den kollektive trafik:

- Korrekt mikrofonbetjening
- Check af rejsehjemmel
- Korrekt udstedelse af billetter
- Korrekt anvendelse af billetmaskine og -systemer
- God og kompetent kundebetjening i forbindelse med billetteringen.
- Kvalitetskrav

Fagnummer: 48900 Trafikselskabet, kundeservice og billettering Varighed 2 dage Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende: DKK 416,00 Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige): DKK 1.551,50