Administrativ projektmedarbejder til byggeriet

Er du ledig HK´er, eller har du erfaring som administrativ medarbejder? Kunne du tænke dig at arbejde med projekter i bygge- og anlægsbranchen? Så har vi et kursusforløb, hvor du kan opkvalificere dig til et job som administrativ projektmedarbejder i bygge- og anlægsbranchen.
Flere større bygge- og anlægsvirksomheder søger en ansvarsfuld, fokuseret og opfølgende medarbejder, der kan understøtte projekter i at blive realiseret – det kunne blive dig!
 
Dine arbejdsopgaver kan være ét eller flere af disse områder:
  • Koordination af tilbud og kundeopfølgning
  • Registrering, dokumentation og kontering fx vedr. personale, indkøb, projektopgaver
  • Kommunikation internt og med samarbejdspartnere, kunder og leverandører
  • Understøtte arbejdet i projekter fx indenfor
    1. Kvalitetssikring i overensstemmelse med givne standarder og retningslinjer
    2. Miljøkrav og bæredygtighedstiltag.
Alt dette får du viden om på kursusforløbet ’Administrativ projektmedarbejder i bygge- og anlægsbranchen’.

Obligatorisk informationsmøde 2. december kl. 13.00

Hør mere om dine muligheder til informationsmødet torsdag den 2. december 2021 kl. 13.00. Mødet afholdes i Elevhuset, Learnmark Horsens, Vejlevej 150, 8700 Horsens.
 
Du skal deltage i informationsmødet for at blive optaget på forløbet. 
 

Tilmelding til informationsmødet
Kontakt Jette Vibeke Nielsen, kursussekretær på E: jvni@learnmark.dk eller T: 88 16 36 47 senest den 1. december.