Administration

Administration

Learnmark Efteruddannelse

Sociale medier til professionelt brug

Sådan laver du målrettede opslag på sociale medier

Dit udbytte

På kursets lærer du at

  • målrette kommunikationen til din målgruppe
  • markedsføre og brande din virksomhed effektivt på sociale medier
  • skrive skarpe tekster og vælger gode billeder til dine opslag 
  • planlægge årshjul for aktiviteter, så din virksomhed er synlig på de sociale medier 
  • afholde konkurrencer, der overholder gældende regler herunder GDPR
  • lave videoer til dine sociale medier
  • bruge AI til korrektur og fremstilling af billeder.

Målgruppe

Kurset er for dig, der arbejder med sociale medier, som en del af dit job. 

Tilmeld dig i dag og få værktøjerne til at lave opslag, der skaber værdi for din virksomhed.

Anvendelse af sociale medier i virksomheden

30-09-2025
Anvendelse af sociale medier i virksomheden
Learnmark Horsens - AMU Strandpromenaden 4 C 8700 Horsens
3 dage Daghold
Løbende optag
IT og Regnskab 2. kvartal 2025
Learnmark Horsens - AMU Strandpromenaden 4 C 8700 Horsens
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
IT og Regnskab 1. kvartal 2025
Learnmark Horsens - AMU Strandpromenaden 4 C 8700 Horsens
Daghold Garantikursus Åbent værksted
Løbende optag
IT og Regnskab 1. kvartal 2025 - omhold
Learnmark Horsens - AMU Strandpromenaden 4 C 8700 Horsens
Daghold Åbent værksted
Kursuspris
Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende:
DKK 642,00
Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige):
DKK 1.925,45
Info om fag
49556 - Anvendelse af sociale medier i virksomheden

Målgruppe: Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med markedsføring, kommunikation og kunderådgivning via sociale medier i virksomheden.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende sociale medier til markedsføring og branding af virksomheden. Deltageren kan formulere tekst, anvende billeder, konkurrencer, storytelling og andre midler på de sociale medier, til at kommunikere med virksomhedens kunder, leverandører og andre interessenter. Deltageren kan anvende sociale medier til målrettet at fastholde og tiltrække kunder, samt udbygge kundeloyalitet i virksomheden. Deltageren kan medvirke ved udvikling af virksomhedens e-koncept og kan anvende sociale medier, der understøtter virksomhedens e-strategi. Deltageren kender lovmæssige krav ved brug af sociale medier, herunder GDPR.

Fagnummer: 49556 Anvendelse af sociale medier i virksomheden Varighed 3 dage Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende: DKK 642,00 Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige): DKK 1.925,45