Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 2
Vi har pt. ingen hold på dette kursus. Hvis du skriver dig op via kursusagenten, får du besked, når vi opretter nye hold.
Kursuspris
AMU-målgruppen:
DKK 252,00
Uden for AMU-målgruppen:
DKK 1.392,80
Info om fag

Målgruppe: Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.

Beskrivelse: Du kan:
- Benytte viden om konflikters faser til at forebygge konfliktsituationer og skabe gode gæsterelationer.
- Fremtræde konfliktdæmpende i forbindelse med beruselse eller negativ adfærd hos gæsten.
- Ved modtagelse og håndtering af gæsteklager anvende hensigtsmæssig kommunikation, der er i overensstemmelse med virksomhedens værdigrundlag, serviceniveau og værtskab.
- Anvende rammeaftalen og købeloven ved håndtering af klager i relation til rettigheder ved salg af serviceydelser.
- Fortage forskellige typer klagebehandling samt foretage tiltag til forbedringer og optimering af arbejdsprocesser.

Fagnummer: 48869 Håndtering af konflikter og klager fra gæsten 2 Varighed 2 dage AMU-pris: DKK 252,00 Uden for målgruppe: DKK 1.392,80
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik
Kontakt
Jannie Lund Sørensen
Kursussekretær
Skriv en besked