Administration

Administration

Learnmark Efteruddannelse

Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening

Vi har pt. ingen hold på dette kursus. Hvis du skriver dig op via kursusagenten, får du besked, når vi opretter nye hold.
Kursuspris
Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende:
DKK 256,00
Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige):
DKK 1.409,60
Info om fag

Målgruppe: Medarbejdere der arbejder med servicering, modtagelse og betjening af gæster i forbindelse med ophold og/eller overnatning samt tryghed/sikkerhed i forbindelse hermed.

Beskrivelse: Du kan:
- Anvende personlig kommunikation der har til formål at få gæsten til at føle sig velkommen.
- Anvende skriftlig kommunikation der har til formål, at få gæsten til at føle sig velkommen og få en god oplevelse.
- Anvende kommunikation til at afdække gæstens behov, ønsker og forventninger.
- Optræde præsentabel, professionel og imødekommende.
- Udvise diskretion og høflighed som del af den professionelle gæstebetjening.

Fagnummer: 48872 Kommunikation og serviceorienteret gæstebetjening Varighed 2 dage Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende: DKK 256,00 Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige): DKK 1.409,60