Administration

Administration

Learnmark Efteruddannelse

Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner

Vi har pt. ingen hold på dette kursus. Hvis du skriver dig op via kursusagenten, får du besked, når vi opretter nye hold.
Kursuspris
Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende:
DKK 128,00
Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige):
DKK 724,15
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.

Beskrivelse: Deltageren kan anvende situationstilpasset formulering i forbindelse med såvel telefonkontakt og øvrig kommunikation, herunder internetbaserede kommunikationsformer, med fokus på begreberne kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen. Herunder forstår deltageren, hvad arbejdsfunktionen betyder for virksomheden som helhed og kan udføre den konkrete arbejdsfunktion i forhold til at skabe grundlag for større kundeloyalitet.

Fagnummer: 47247 Kvalitet og kundeservice i kundekontaktfunktioner Varighed 1 dag Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende: DKK 128,00 Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige): DKK 724,15