Administration

Administration

Learnmark Efteruddannelse

Samtalestyring i kundekontaktfunktioner

Vi har pt. ingen hold på dette kursus. Hvis du skriver dig op via kursusagenten, får du besked, når vi opretter nye hold.
Kursuspris
Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende:
DKK 256,00
Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige):
DKK 1.218,30
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.

Beskrivelse: Deltageren kan i kundekontaktfunktionen udføre en bevidst styring af indgående og udgående samtaler og anvende korrekte teknikker i telefonsamtalen med kunden, også i stressede situationer og ved ydre påvirkninger. Samtidig bliver deltageren bevidst om samtalens inddeling i faser og kan identificere elementerne i samtalen samt udvælge og anvende de relevante kommunikationsværktøjer korrekt.

Fagnummer: 47250 Samtalestyring i kundekontaktfunktioner Varighed 2 dage Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende: DKK 256,00 Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige): DKK 1.218,30