Administration

Administration

Learnmark Efteruddannelse

Telefonisk problemløsning i kundekontaktfunktioner

Vi har pt. ingen hold på dette kursus. Hvis du skriver dig op via kursusagenten, får du besked, når vi opretter nye hold.
Kursuspris
Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende:
DKK 256,00
Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige):
DKK 1.218,30
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefon.

Beskrivelse: Deltageren kan via telefonen og uden det fulde kropssprog til rådighed håndtere vanskelige telefonsamtaler med kunder og samarbejdsparter, fx imødegåelse af indvendinger i forbindelse med reklamationer. Herunder har deltageren kendskab til forskellige kundetypers adfærd og kan tilpasse kommunikationen efter kundetypen, og typer af indvendinger fra kunder og samarbejdspartnere. Endvidere kender deltageren til konfliktens sprog, og kan optræde assertivt i forhold til kunder.

Fagnummer: 47249 Telefonisk problemløsning i kundekontaktfunktioner Varighed 2 dage Pris for faglærte/ufaglærte i job eller selvforsørgende: DKK 256,00 Pris for øvrige deltagere (Jobcenter betaler for ledige): DKK 1.218,30